Przetarg nieograniczony na "Zimowe utrzymanie dróg gminnych i powiatowych na terenie Gminy Ścinawa oraz dróg powiatowych na terenie Gminy Rudna w sezonie 2018/2019".

ZAWIADOMIENIE O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA PROWADZONEGO W CELU UDZIELENIA ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO

 

 

Zakład Gospodarki Komunalne w Ścinawie Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z/s w Lasowicach

reprezentowana przez

Prezesa Zarządu – Zbigniewa Węgrzyna

 

Lasowice 48

59-330 Ścinawa

 

tel./fax (76) 84 12 636

poczta elektroniczna: sekretariat@zgk.scinawa.pl

strona internetowa: http://zgk.scinawa.pl

województwo dolnośląskie

 

 

Rodzaj zamówienia:

 

Wspólny Słownik Zamówień (CPV) .

90.62.00.00-9

90.63.00.00-2

 

Przedmiot zamówienia.

 

„Zimowe utrzymanie dróg gminnych i powiatowych położonych na terenie Gminy Ścinawa oraz dróg powiatowych na terenie Gminy Rudna w sezonie 2018/2019”

 

Zakres rzeczowy obejmuje wykonanie :

- mechaniczne odśnieżanie dróg

            w tym:            drogi powiatowe na terenie Gminy Ścinawa,

                                   drogi gminne na terenie Gminy Ścinawa,

                                   drogi powiatowe na terenie Gminy Rudna,

 

- likwidacja śliskości dróg,

            w tym:            drogi powiatowe na terenie Gminy Ścinawa,

                                   drogi gminne na terenie Gminy Ścinawa,

                                   drogi powiatowe na terenie Gminy Rudna,

 

Szacunkowa ilość – liczba godzin przewidziana dla realizacji usługi na terenie Gminy Ścinawa w trakcie obowiązywania umowy wynosi:

                                   - dla pracy pługa odśnieżnego: 35 godzin,

                                   - dla pługopiaskarki o ładowności minimum 8 Mg: 80 godzin,

                                   - dla piaskarki o ładowności minimum 5 Mg: 35 godzin.

           

Szacunkowa ilość – liczba godzin przewidziana dla realizacji usługi na terenie Gminy Rudna w trakcie obowiązywania umowy wynosi:

                                   - dla pracy pługa odśnieżnego: 60 godzin,

                                   - dla pługopiaskarki o ładowności minimum 8 Mg: 120 godzin,

                                   - dla piaskarki o ładowności minimum 5 Mg: 60 godzin.

 

Zakres zamówienia obejmuje również zimowe utrzymanie zatok postojowych, parkingów, placów, obiektów mostowych, oraz zatok autobusowych zlokalizowanych w granicach administracyjnych Gminy Ścinawa i Gminy Rudna. W cenie składanej oferty należy uwzględnić koszt zakupu soli drogowej, pracy ładowacza do sporządzania mieszanki piaskowo-solnej oraz jej załadunku, dojazdu sprzętu z bazy Wykonawcy do miejsca usługi i ich powrót, wyposażenia kierowców – operatorów sprzętu w telefony komórkowe niezbędne do realizacji łączności z Zamawiającym.

 

Termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do dnia 15 kwietnia 2019 r.

 

Specyfikacja istotnych warunków zamówienia:

specyfikacja istotnych warunków zamówienia wraz z załącznikami publikowana jest na

stronie internetowej Zamawiającego http://zgk.scinawa.pl

 

Warunki udziału w przetargu:

W przetargu mogą wziąć udział oferenci niewykluczeni na podstawie art. 24 ust.1 i 2, spełniają n/w warunki zawarte w art. 22 ust.1:

- są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymogami ustawowymi,

- posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania przedmiotu umowy,

- posiadają niezbędna, wiedzę i doświadczenie,

- posiadają potencjał ekonomiczny, a także pracowników zdolnych do wykonania zadania,

- spełniają warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

 

Miejsce i termin składania ofert:

Oferty należy składać w zamkniętym opakowaniu/kopercie zgodnie z wymaganiami określonymi w SIWZ do dnia 9 listopada 2018 r. do godziny 15:00 w  siedzibie Zakładu Gospodarki Komunalnej w Ścinawie Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z/s w Lasowicach w sekretariacie.

 

Miejsce i termin otwarcia ofert:

Komisyjne otwarcie ofert nastąpi dnia 13 listopada 2018 r. o godzinie 12:00 w Zakładzie Gospodarki Komunalnej w Ścinawie Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z/s w Lasowicach w gabinecie Kierownika Działu Utrzymania Dróg, Czystości i Porządku.

 

Termin związania ofertą:

Wykonawca składając ofertę pozostaje nią związany przez okres 60 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się w dniu wskazanym, jako termin składania ofert.

 

 

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ)


Załacznik Nr 1 - Formularz ofertowy


Załacznik Nr 2 - Zobowiązanie


Załacznik Nr 3 - Oświadczenie (brak podstaw do wykluczenia)


Załacznik Nr 4 - Oświadczenie (grupa kapitałowa)


Załacznik Nr 5 - Wzór umowy


Załacznik Nr 6 do SIWZ - wykaz dróg powiatowych


Załacznik Nr 7 do SIWZ - wykaz dróg gminnych

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 25 października 2018 14:51
Dokument wprowadzony do BIP przez: Marek Strzelecki
Ilość wyświetleń: 475
16 listopada 2018 18:49 (Marek Strzelecki) - Zmiana treści zakładki.
26 października 2018 12:49 (Marek Strzelecki) - Zmiana treści zakładki.
25 października 2018 15:47 (Marek Strzelecki) - Zmiana treści zakładki.